joi, 22 decembrie 2011

Da , e pentru tine . Tu , ai parul cret , o alunita pe obraz  din nastere , ochi verzi ...te analizez , subtil .Pentru mine nu ai nici o imperfectiune , spre deosebire de mine . Eu am multe . Poate mi le vei diminua tu . Sper . Propozitii scurte . Sunt  de ajuns. Pentru tine . Esti simplu. Esti sensibil . Esti delicat . Ce-mi doresc de la tine ? Mai nimic . Imi doresc ca tu sa ai incredere in mine si sa ai nevoie de mine .Sa ma tii in brate si sa iti ascult bataile inimii .Atat .








1 comentarii:

simona spunea...

Mara,cand esti indragostit nu exista imperfectiuni...totul e aproape de perfect.Iar ce iti doresti tu e ceea ce isi poate dori orice femeie care iubeste cu adevarat.O imbratisare in care sa simti toata dragostea spune mai mult decat o mie de cuvinte...limbajul inimii e atat de minunat...ma bucur din suflet pentru ce simti.

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text