joi, 16 februarie 2012

when friendship fades...

Da , multa lume imi spune ca nu am prieteni . Asa e . Nu am multi si cei pe care ii am ii pot numara pe degetele de la o mana. Nimeni nu stie de ce ... 


Pentru toti ce mi-au spus ca nu am prieteni . 


Nu am prieteni pentru ca imi pasa prea mult de ei si ma gandesc cum sa fac sa se simta bine si sa le fie lor bine  (pentru ei fiind stresanta) , interesandu-ma prea mult de ei , agitandu-ma sa fac in asa fel incat sa se simta bine ... si multe alte motive ce nu cred ca se cuvine sa le mai enumer.


Multe prietenii s-au stricat . Unele dintre ele credeam ca vor tine o viata .Am realizat ca din toti prietenii mei nimeni nu s-ar agita sa imi fie mie bine . Acum imi dau seama ca trebuie sa imi pese in principal de mine , pentru ca altfel o iau in freza rau . Si cel mai grav e ca te trezesti singur , fara ca altii sa isi mai aminteasca de tine ...







2 comentarii:

Anonim spunea...

Daca esti prea bun esti luat de fraier :-j inportant e sa nu te descurajezi mai exista si oamenii onesti pe lumea asta :).
Apropo, imi place mult melodia how ou remind me, insa intodeauna cand o ascult ma face sa fiu putin trista.

Anonim spunea...

ai multa dreptate...lumea este prea dura si de aceea trebuie sa o tratezi ca atare astfel nu vei supravietui...si mie mi s-a intamplat acelasi lucru...am fost luata de proasta pana cand mi-am dat seama ca situatia trebuie sa se schimbe..asa s-a si intamplat..si dupa am primit reclamatii ca m-am schimbat peste noapte,dar m-am prefacut ca nu aud...acum prietena cea mai buna este persoana mea si cred ca-i cel mai bine pentru ca acum nimeni nu-si mai permite sa-si bata joc de mn:)

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text