vineri, 19 august 2011


Earthbound_large


Am spus ca eu stiu de prima data daca o persoana merita sa ma cunoasca . Am gresit . Asa credeam la momentul respectiv .Mi-am schimbat parerea .E inutil sa te feresti de suferinta pentru ca ea nu poate fi ocolita,cel putin eu nu am reusit. Dar daca am vrea sa nu mai suferim ar insemna sa nu ne mai indragostim si sa nu mai iubim ,ceea ce ar fi destul de dificil . E frumos sentimentul cand stii ca ai persoane in care poti avea incredere ,ele te fac sa crezi asta , dar e devastator cand acele persoane iti dau un sut cu atata nonsalanta dupa o vreme, cand se comporta cu tine ca si cu o carpa jegoasa ...Majoritatea persoanelor nu mai au idee ce e demnitatea. Daca esti destul de demn nu te injosi incercand sa ma dobori . Nu am sa cad. Nimeni si nimic nu ma va mai putea dobori . M-am ridicat de mult .

2 comentarii:

simona spunea...

Marutz,cine te-a suparat?

Anonim spunea...

foarte draguut:)

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text