luni, 8 august 2011

                                                                             Friends 

De ce suntem prieteni ? Cum am devenit prieteni ? Ce ne-am spus prima data ? De ce majoritetea oamenilor uita aceste lucruri marunte , dar esentiale ? Sincer eu stiu . Nu am multi prieteni . Doar cativa ce-i poti numara pe degete . Pentru ca majoritatea prietenilor ce ii credeam adevarati ...au plecat . Dar stiu . Stiu cum ne-am cunoscut , stiu ce ne-am spus prima data . Vreau sa cred ca si ei stiu . Cred ca ma insel ...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Prietenia inseamna...hmm,defineste-mi tu prietenia.Ce este prietenia?Prietenii adevarati sunt cei care,atunci cand esti prabusit si nu ai puterea sa te ridici singur,iti intind mana si te ajuta,no conditions...Eu am doar doi.Si e foarte adevarat ca imi amintesc totul:cum ne-am cunoscut,care au fost primele cuvinte...totul.Ceilalti,care au plecat,au fost doar niste voiajori prin viata noastra.Poate de aceea nici nu ne amintim detalii despre ei.Singura amintire e doar durerea care au provocat-o la plecare.Atat.Ma bucur ca esti selectiva cu prietenii,asta te va scuti de multe suferinte.

Mara Lupes spunea...

Prietenia este lucrul ce te ajuta sa treci peste orice si nu te face sa te simti dator . A fi prieten bun cu cineva inseamna a imparti totul cu acea persoana , a renunta la orice pentru ea ,a fi inclus in majoritatea planurilor ei . Prietenii nu se gasesc delog usor. Eu nu sunt pe aceaiasi frecventa cu multi , asa ca prefer sa am 2 prieteni ce sunt sigura ca nu m-ar rani niciodata intentionat , decat 30 care ma ranesc fiecare zi .

Anonim spunea...

Frumos.Tu nu esti pe aceeasi frecventa cu multi pentru ca esti deosebit de inteligenta.Absolut sigur ca si ei te-au vazut asa cum te-am vazut si eu,dar probabil ca au renuntat la a se ridica la nivelul tau cu mult inainte de a incepe.Don't worry...Aceia nici nu merita prietenia ta.

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text