vineri, 18 noiembrie 2011

Am renuntat ...

Am renuntat . Am renuntat sa ma mai agit pentru altii . Am renuntat sa mai fac favoruri . Am renuntat la telefon pt 2 zile..am descoperit ca e bine sa nu te frece nimeni ca cap asa ca am renuntat de tot. Am renuntat la lucrurile care imi placeau .Am renuntat sa ma mai cert . Acum , renunt la tot. Acum totul e la fel in fiecare zi . Aceeasi fata care merge pe acelasi drum care are mereu un mar in mana dreapta cu aceleasi casti ieftine conectate la acelasi jaf de mp3 . Ce fac cu mana stanga ?  Imi infing casca ce tot iese din ureche ... 

Am inceput. Am inceput sa citesc ceea ce imi place . Am inceput sa nu mai cred ce spun toti cretinii .Am inceput sa cred ca pot si eu...am inceput sa nu te mai scuz.







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text