joi, 24 noiembrie 2011

Noi Realizari .




Da Simona , auzi bine , realizari . Mi-am dat seama ca daca nu te mai straduiesti sa iti multumesti  " prietenii " ai timp mai mult pentru tine . Visele incep sa prinda contur , strada culoare , oameni zambete si asa mai departe . Am inceput sa vad altceva decat pe tine . Am inceput sa vad tot ce era de mult pe drumul pe care mergeam de 10 ori pe saptamana. 
Am timp sa acord un zambet unui mos sau o baba care asteapta la semafor , in cazul in care esti norocos o persoana de sex opus...nu dai tu de norocul asta :))
Am timp sa ma gandesc ce imi doresc sa fac . Am timp sa fac orice . O noua realizare e ca mi-am  dat seama ca am numai avantaje daca sunt egoista . Ai timp de toate  . Fi egoist , nu da mai mult decat crezi , nu mai pune suflet decat unde e neaparata nevoie . Viata va fi schimbata ... in bine .










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text