joi, 22 septembrie 2011

                                                           Lucruri ciudate


E ciudat cum  cateodata ne lasam cuparati cu lucruri marunte .
E ciudat cum unii sunt ata de pozitivi incat te scot din minti.
E ciudat cum oamenii sunt dependenti de alti oameni .
E ciudat cum oamenii se schimba . 
E ciudat ca sunt atat de ciudata .
E ciudat cum oamenii sunt atat de profitori .
E ciudat cum unii din cacati ajung "PERSOANE IMPORTANTE"
E ciudat cum unii din niste nimicuri devin mari oameni .
E ciudat ca unora ne place gustul amar al cafelei .
E ciudat cum repetam aceleasi greseli de nenumarate ori .
E ciudat cum diavolul intra in corpurile noastre si murdareste sufletul .
E ciudat cum prietenii cu care ai stat atata vreme nu te mai accepta .
E ciudat cum stau 7 ani cu o persoana si o vad zilnic si nu ma pot satura de ea.
E ciudat ca avem tabieturi de la 14 ani.
E ciudat ca o relatie poate sa tina doar o zi.
E ciudat ca nu mai exista cineva ca tine .
E ciudat ca mai exista multi ca mine.
E ciudat ca nu mai exista cineva ca noi. 
E ciudat ca traim intr-o lume atat de ciudata . 


Enjoy ! John Holt - Stange Things 

1 comentarii:

simona spunea...

Aseara,am recitit postarea ta si am avut o revelatie...si eu sunt o ciudata.Intro era a Facebook-ului eu nu am un cont pe aceasta retea de socializare,daca stau bine sa ma gandesc nu am cont pe nicio retea de socializare.Si nu am nici cea mai vaga intentie sa o fac.Navighez insa pe FB si vad cum intimitatea indivizilor e violata frecvent si in mod grosolan,si acest lucru ma sperie.Asa ca...ma primesti si pe mine in club?Stii,nu m-am considerat niciodata o ciudata,dar poate pentru ceilalti asa sunt.Pana acum nu m-am gandit la asta.Multumesc,Marutz.Uite asa,invat sa ma cunosc.

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text