miercuri, 21 septembrie 2011

Nu sunt si nici nu o sa fiu o mare fana Mihail Sadoveanu . Azi am descoperit un mic fragment ce trebuia sa il impartasesc cu voi .

"Dimineata se deschidea curata si insorita; prin boltile padurii nu aburea nici un fior de vant. Copacii batrani si tufarisurile asteptau cu solemnitate misiunea invierii si purtau pe varfuri muguri grasi usor crapati , ca niste cristalide din care trebuiau sa se nasca noiamuri de frunze . Nu erau insa decat o nadejde , un zabet fumuriu si luminos .Iar foile moarte ale toamnei trecute ne fosneau sub pasi ."

                                                                    ( Mihail Sadoveanu - " Aprilie - O clipa "

4 comentarii:

simona spunea...

Mara,asteptam cu interes o noua postare de-a ta.Mie mi-a placut Sadoveanu,imi amintea intotdeauna de tihna copilariei mele in satul bunicilor.Asa ca ma bucur ca impartasesti cu noi un fragment din el,insa...Mara,a venit toamna...

Mara Lupes spunea...

Mie nu imi place sadoveanu ... sorry. Am inceput cu niste lecturi ce nu prea au avut lipici , asa ca ...

simona spunea...

Te cred,nici mie nu-mi placeau toate lecturile din bibliografia obligatorie...asa ca...Mie mi-a placut in mod deosebit "Lorelei" de Ionel Teodoreanu,nici nu mai stiu in ce clasa am citit-o.Am inteles ca nu iti place Sadoveanu,dar ce iti place,ce lecturi au lipici?Curiozitate pur feminina...oricum,ma bucur ca ai revenit pe blog.Se pare ca "teroarea" care a inceput de vreo doua saptamani te-a scos putin in...stand by.

Mara Lupes spunea...

am destule ...

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text