joi, 14 iulie 2011



 Azi am realizat ca dragostea este un lucru frumos , simplu , gratis , dar totusi atat de dificil. E cel mai greu cand iti dai seama ca persoana pe care a-i iubit-o atata timp acum o ocolesti ...el inca te mai iubeste. Tu nu . 
A iubi e dificil. A iubi inseamna a trai viata celailalt .A iubi inseamna a intelege. A iubi inseamna sa treci peste prejudecati. A iubi inseamna a trece peste defectele celuilalt .A iubi este frumos . A iubi este greu . A iubi inseamna a fi fericit . A iubi inseamna a dezamagi. A iubi inseamna a fi bun . Acum eu nu mai pot iubi . Deocamdata. Consider ca am facut destula lume sa sufere . E greu pentru toti . Unii cred ca mie imi e usor . Nu , nu e . Imi e cel mai greu .Fiecare trecem prin asta in viata . Asta e iubirea . Asa consider la varsta mea . Probabil asa cred acum  . Imi e greu sa cred acum ca se va schimba. Imi este greu sa iti spun nu . Dar cand iti voi spune da , nu va fi din inima ... Va fi doar pentru a termina ceva ce am inceput de putin timp . Te voi rani . Nu voi putea fi langa tine, nu voi putea sa te ajut , nu , as rascoli prin inima ta atatea amintiri frumoase ca un parazit ce traieste doar pentru a-i face pe ceilalti sa sufere .Nu vreau sa fiu ca un vierme intr-un mar , nu vreau sa fiu ca o tenie in stomac , vreau sa raman langa tine ca o prietena veche si sa uitam ce a fost . Sa tregem linie . Maine o luam de la 0 . Va fi mai usor asa pentru amandoi .Te asigur .

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mara,am intalnit putina lume care sa poata defini iubirea pe cat de simplu,pe atat de incisiv.Imi place...tine-o tot asa.

Mara Lupes spunea...

thanks :)

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text