luni, 25 iulie 2011

                                                   

Unii ma intreaba de ce fac acest blog . Dau din umeri , neincercand sa le explic , deoarece nu cred ca ar intelege . Acest blog l-am creat din acelasi motiv neoriginal ca si ceilalti . L-am creat deoarece nu aveam cui sa ii spun cum ma simt , ce mi se intampla , cat de rau ma simt mai totdeauna ... Acum stiu ca poate  unii rad , nu le pasa ...nici nu ma astept . Doar unii stiu ce spun. Aceaste persoane pacat ca sunt departe de mine , deoarece ele m-ar putea intelege . Nu mi-as dori sa fiu o ignoranta , nu imi doresc sa am alta viata nu imi mai doresc nimic . Nu mai am asteptari de la viata . Defapt am incetat sa mai am asteptari de la ceva sau cineva . Viata e asa cum e , deci " Nu lasa ca teama de timpul necesar realizarii unui lucru sa iti stea in cale . Timpul trece oricum si am putea foarte bine sa punem trecerea lui sa lucreze in favoarea noastra ." 
                          
                                                                                    -Earl Nightingale

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cati ani ai tu,ca sa inteleg afirmatia "nu mai am asteptari de la viata"?Viata este darul cel mai frumos pe care Dumnezeu ni l-a facut,iar asteptarile noastre trebuie sa fie cel putin cat asteptarile Lui.Iar timpul e uneori cel mai bun medicament pentru suflet.Tot ce scrii pe acest blog e minunat,scoate la lumina un suflet sensibil,poti considera ca ai castigat prin mine un prieten si un fan.

Mara Lupes spunea...

multumesc mult .

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text