marți, 12 iulie 2011

    Goodbye sweet Summer                                


Imi e dor de vara aceia prin ploaie , alergandu-ne ,distrandu-ne ca doi copii si razand din orice motiv ...Te vreau acum ! Vreau sa apari de unde nu ma astept ! Vreau sa ma strangi in brate din nou ! Vreau sa te ador! Vreau sa ma faci sa sa rad! Vreau sa fii langa mine ! Vreau sa fii cu mine acum ...acum e momentul . Cine stie ? Poate ca va fi prea tarziu . Vreau sa stii ca te-am iubit si sunt sigura ca si tu . 
Dar a trecut timpul. Ne-am schimbat . Totul s-a schimbat .Totul e sec . Mai sec ca orice vin. Imi doresc sa dau timpul inapoi si sa nu te fi lasat sa pleci de langa mine ! Sa ma mangai macar o data . Esti prea departe. Prea departe sa te mai iubesc .  Imi  e atat de dor de tine ! Poate ne vom mai intalni . Iti voi zambi . Nicodata  nu va mai fi la fel . Eu te iubesc. Dar nu indeajuns...Cel putin asa imi spune inima . E deja prea tarziu . Nu cred ca ne vom mai vedea . Dar sa nu uiti ca eu te-am iubit ... Imi e teama ca nu ne vom mai vedea...Nu am nimic in afara de tine , esti tot ce in urma eu mai pot lasa ,tu pe pamant esti ingerul meu ,de-acum doar in ceruri mai poti fi al meu...

                                                      Multumesc pentru melodie Felix !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cu placere! Ai inceput sa scrii frumos... tine-o tot asa :)

Mara Lupes spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text